30 Ağustos 2012 Perşembe

Hizaya Gel !! , her yer askeriye

Okulda, askerde ve ailede hep karşılaştığımız durum. millet birbirini hizaya getirmeye ne kadar meraklı.

Geçen gün berbere gittim. Saçını ne tarafa tarıyorsun dedi bende bilmem genelde taramıyorum en son 2 ay önce taramıştım dedim.
Tepkisi çok garip oldu saç taranmaz olurmu diye başlayan devam eden bir fırça yedim.
Konu benim vücudumun bir parçası olan saçımdı ve arkadaş bu konuda benim yerime karar verme hakkını kendinde görüyordu. üstelik para verip hizmet alan bendim.

Şu cümleler aklıma geldi.

Elleşilmeme(kendi haline bırakılma) hakkı gerçekten tüm özgürlüklerin başıdır. – Justice William O. Douglas

Eğer sorumsuz ve yanlış tercihler yapmakta özgür değilseniz, özgür değilsiniz demektir. – Jacob Hornberger (1995)

İnsanın özgürlüğü; İstediği her şeyi yapabilmesinde değil, İstemediği hiçbir şeyi yapmak zorunda olmamasındadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder